FAQ's

De antwoorden die je nodig heb.

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Je kunt onze klantenserviceteam bereiken via onze pagina "Contact".

Is mijn persoonlijke informatie veilig?

Ja, wij geven prioriteit aan de veiligheid van jouw informatie. Onze website maakt gebruik van geavanceerde versleutelingstechnologieën om jouw gegevens te beschermen.

Kan ik een artikel retourneren of omruilen?

Als je om welke reden dan ook niet helemaal tevreden bent met je aankoop, zullen we je binnen 180 dagen na het plaatsen van je bestelling zonder vragen terugbetalen. Je kunt ons een e-mail sturen op: info@montessorigeneratie.nl of contact met ons opnemen via onze contactpagina.

Bieden jullie garantie op jullie producten?

Ja, wij bieden een garantie van 180 dagen na aankoop.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren nadat ik deze heb geplaatst?

Helaas kunnen wijzigingen of annuleringen van een bestelling na plaatsing mogelijk niet worden doorgevoerd. Als dit het geval is, neem dan contact met ons op via onze pagina "Contact.

Hoe kan ik op de hoogte blijven van nieuwe producten en promoties?

Abonneer je op onze nieuwsbrief om updates te ontvangen over nieuwe producten, promoties en exclusieve aanbiedingen. Je kunt je aanmelden op onze website.

Verscheping

Waar verzenden jullie naartoe?

Naar Nederland en België. Gratis!

Bieden jullie kortingen voor bulkbestellingen?

Als je meer dan acht artikelen tegelijk wilt bestellen, kun je ons hier contacteren en wij zullen een oplossing vinden.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?

1-2 werkdagen tenzij anders aangegeven.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een trackingnummer via e-mail. Je kunt dit nummer gebruiken om je pakket te volgen op onze website of de website van de koerier.

Wat als mijn pakket verloren gaat of beschadigd raakt tijdens het transport?

In het zeldzame geval van verlies of schade, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice. Wij zullen je helpen het probleem op te lossen.

Zijn er verzendbeperkingen naar bepaalde locaties?

In Nederland en België hebben we geen beperkingen.

Betalingen

Hoe plaats ik een bestelling?

Gelukkig is dit heel makkelijk!

Volg de volgende stappen:

  1. Klik op 'nu kopen'.
  2. Je gaat automatisch naar de afrekenpagina.
  3. Vul je gegevens in, zoals je adres en betalingsinformatie.
  4. Klik op 'nu betalen'.
  5. Wacht op de bevestigingsmail en het is geregeld.

Wij danken je alvast hartelijk voor je bestelling!

Welke betaalmethoden ondersteunen jullie?

Wij accepteren PayPal, Visa, IDEAL, MasterCard, Discover en American Express, maar voel je vrij om contact met ons op te nemen voor andere betaalopties.

Kan ik bestellen als cadeau voor iemand anders?

Wanneer je bestelt als cadeau voor iemand anders, zorg dan dat je je eigen e-mailadres invoert om alle samenvattende informatie te ontvangen, maar vul de naam en verzendgegevens van de ontvanger in. We zullen ervoor zorgen dat alle prijzen en bonnetjes niet in het pakket worden meegestuurd.

4o mini

Hoe kan ik een terugbetaling krijgen voor mijn bestelling?

Als je niet helemaal tevreden bent met je aankoop, zullen wij je binnen 180 dagen na het plaatsen van je bestelling zonder vragen terugbetalen.

Hoe gebruik ik een promotiecode?

Je kunt deze toevoegen op de afrekenpagina.

Is mijn betalingsinformatie of creditcardinformatie veilig?

Absoluut. Wij gebruiken veilige en versleutelde betalingsgateways om je creditcardinformatie tijdens transacties te beschermen.